Известие

Collapse
No announcement yet.

Шум от двигателния отсек...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Шум от двигателния отсек...

    Привет колеги ще се радвам на малко помощ.
    От два дни при палене се чува едно жужене или присвирване не мога точно да го обясня, отработи ли 2-3 минути остава само едно едва доловимо свистене което се чува само ако се заслушаш. Чува се според мен някъде зад двигателя.Да добавя, че откакто я взех при палене стартера ми присвирва от време на време и струва ми се, че откакто се чува този шум се товари хидравликата.Колата е обслужена изцяло преди 3000км. АР 156 1,6ТС
    Благодаря.
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
    .:: My PRECIOUS ::.

  • #2
    Виж нивото на хидр течност......ако е добре, и няма мехурчета, и шума се променя с въртене на волана, хидр помпа.........
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      При мен от вчера (колата седя на вън на студа) като запалих почна да вие хидравличната помпа. Докато се прибера от работа до дома спря да вие. Отварям и гледам в казанчето теченоста е на минимум и вътре пълно с мехурчета. Долях една капачка масло. Тази сутрин в гаража като запалих беше тиха. Ще видя довечера как ще е. За пръв път ми се случва. Маслото е сменяно преди 4 месеца и е бистро червено. Преди беше само леко потъмняло, но в никакъв случай черно.

      Не мога и да предположа защо бяха тези мехурчета, но дано довечера всичко е наред. Маслото си е каквото трябва Tutela GI/A.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        При мен от вчера (колата седя на вън на студа) като запалих почна да вие хидравличната помпа. Докато се прибера от работа до дома спря да вие. Отварям и гледам в казанчето теченоста е на минимум и вътре пълно с мехурчета. Долях една капачка масло. Тази сутрин в гаража като запалих беше тиха. Ще видя довечера как ще е. За пръв път ми се случва. Маслото е сменяно преди 4 месеца и е бистро червено. Преди беше само леко потъмняло, но в никакъв случай черно.

        Не мога и да предположа защо бяха тези мехурчета, но дано довечера всичко е наред. Маслото си е каквото трябва Tutela GI/A.
        Мисля, че ситуацията е идентична и при мен - няколко дни не съм я карал и стои пред блока на студа.След работа ще погледна хидравличната течност и ще пиша.Благодаря за бързите отговори.
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
        .:: My PRECIOUS ::.

        Comment


        • #5
          я опитай да спреш вентилатора на парното. ако звукът изчезне-сещаш се от какво е)))
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            я опитай да спреш вентилатора на парното. ако звукът изчезне-сещаш се от какво е)))
            Еее ти ме взе за шишарка. Чува се от помпата човек. Аз ми направи впечатления докато я чистех от снега минавам отпред в дясно и чувам вие на хидравлика. Двигам капака от там си вие. Явно маслото се е сгъстило от студа. Незнам миналата година със старото масло не ми е правило така. Странно.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Щом си долял хидравлична течност, значи някъде се губи. Не може просто ей така да изчезне. Да не ти е протекла рейката и в някой от маншоните да се излива хидравличната течност?
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Щом си долял хидравлична течност, значи някъде се губи. Не може просто ей така да изчезне. Да не ти е протекла рейката и в някой от маншоните да се излива хидравличната течност?
                Ми изпараява се бе човек. От одушника. То от лятото до сега нормално да заминат 20-тина грама. Не е там проблема обаче. На обяд ей сега пак вие. Като поседя на -10 градуса.... нищо. Да си вие.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  при мен има едно между жужене и свирене при изфорсирване на студено,появява се зимата.Даже не съм отварял да видя какво е...
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                    при мен има едно между жужене и свирене при изфорсирване на студено,появява се зимата.Даже не съм отварял да видя какво е...
                    При мен и лагер помпата свири зимата. Всичко свири

                    Хидравликата вие. Тя не свири.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Не е там проблема обаче. На обяд ей сега пак вие. Като поседя на -10 градуса.... нищо. Да си вие.
                      Виенето успешно се ликвидира с една добавка на Лики Моли. Иначе всеки път под -8 и моята виеше. И с тутела масло (Dexron II), по-слабо с лики моли масло (Dexron III).
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Виенето успешно се ликвидира с една добавка на Лики Моли. Иначе всеки път под -8 и моята виеше. И с тутела масло (Dexron II), по-слабо с лики моли масло (Dexron III).
                        Тя вие 1, 2 минути докато се поразгрее маслото. Даже на място като повъртя крайно ляво, крайно дясно и поутихва и като тръгна карам след 2, 3 км е утихнала. Ама то това да и е косура. Да не става за смяна на помпа само. Нека си вие, не ми пречи Лагер помпата ми от мината зима вие само при минусови температури. На лято ако съм на каеф може да и взема съединител комплект, но ще видим. Ако ме слуша до тогава
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          То от лятото до сега нормално да заминат 20-тина грама.
                          Дано да си прав и да греша, че гледам моята и с един грам не е мръднала течността за 1 година.
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 15:55.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Аз пак имам един опит дето много - много не се вързва с логиката.......
                            Когато още 2.5 не беше готова, хайваните дето беше колата временно при тях, обърнали двата маркуча дето влизат в казанчето наобратно(оригинално трудно се бъркат, но някъде загубих оригинала при местенето на чаркалъците, а казанчето е различно от ТС-ковото)и като я палих почна едно виене, дето още ме боли сърцето като се сетя какъв звук беше......хвърляше от казанчето юнашки.....не съм я карал на теория, само из плаца на сервиза врътнах 20 мента напред и назад, но така или иначе реших че вместо да чакам да разбера със сигурност дали е заминала помпата, макар че овреме се усетих да сменя маркучите, си взех от някакво англичанче за 50 лв втора ръка - бях решил да я сменям, при V6 е много по лесно да смениш хидр помпа за разлика от ТС, виеше си от време на време, неритмично, макар наличието на масло в рамките на изискуемото........
                            Докато един слънчев ден не реших да поскъся малко пътя на хидравликата, в посоката на оная спираловидна тръбица, дето дреме под десния фар......махнах тръбите който вървят по гредичката на радиатора, и преместих въпросната серпентина отдясно, като промених и скъсих доста от оригиналните маркучи, единия който не е за високото налягане и оригинално се движи със тоя за високото, го мушнах по дъното на водния рад, оттам над ск кут, към казанче - визуално поне 2 метра от магистралата орязах.......с изненада установих че виенето изчезна на другия ден(все пак това не беше виене в чистия смисъл, а просто шум от помпата), и до ден днешен не се е появило, поне помпа резерва си имам........лятото ще видя как се движи температурата на хидравличната течност в движение и на място в сравнение с друга 156, за да определим дали евентуално това скъсяване ще е за сметка на температурата, но проверката с един прост термодатчик с дисплей за 5 долара от Хонг-Конг, топнат във хидр казанче на моя ТС, и на един колега с ориг конфигурация не показва абсолютно никакви разлики.....но лятоска ще видим......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Еее ти ме взе за шишарка. Чува се от помпата човек. Аз ми направи впечатления докато я чистех от снега минавам отпред в дясно и чувам вие на хидравлика. Двигам капака от там си вие. Явно маслото се е сгъстило от студа. Незнам миналата година със старото масло не ми е правило така. Странно.
                              Ама човече, ти защо си мислиш че всички на теб говорят? Това, че както винаги се вмъкна в темата на някой колега не значи че той не трябва да получи внимание))

                              А по твоя въпрос- не ще да е от маслото. Така си вие вие и в един момент сменяш помпа. Ако имаш късмет ремъка не се къса а се чупи оста.
                              Last edited by fiore; d.m.y г., 19:18.
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X